"Seniajani oli Tour de France eeskätt autu ettevõtmine (võitmiseks on peaaegu alati kasutatud dopinguid) ja puhas äri (kogu ratturite rõivastus, rajapiirded jne on reklaami paksult täis), nüüd veel ka turismireklaam erinevatele Prantsusmaa paikadele (kommentaatorid kiidavad läbitavate linnade ja asulate vaatamisväärsusi ja turismiteenuseid)," vastas riigikogulane kirjalikult Delfi küsimusele tuuri näitamise põhjendatuse kohta.

"See, kuidas Eesti jalgrattur, kelle osalus oli tuuri ülekande ainsaks ettekäändeks, tuhises-vuhises esimese kahesaja hulka nagu niuhti, oli aga juba koomiline! Sportlasel võib viltu minna - see on loomulik ja tema pingutus on sügavat lugupidamist väärt - aga kui teleülekandjad seda ette ei näe, ajab see naerma. Lohutuseks niipalju, et ega neid mammut-ülekandeid keegi ei vaadanud.  Muide, panite tähele: Taaramäe ütles intervjuus,et teda häiris see, et ETV tegi tema sõidust ülekannet?," lisas Gräzin.

"Lühidalt siis: tegime endid toladeks ja sellest saab üle, aga ülekandeajast ja -rahast on kahju. Ja selle reklaamirämpsu sissevedamise pärast on piinlik. Sellel ajal oleks võinud näidata kasvõi filme  Või kui sporti, siis näiteks köievedu, mis spordina on rattasõidust ausam. Ja huvitavam," jätkas Gräzin.

"Reklaam ja seda kandev sport peavad kuuluma erakanalitesse, tuuri kanti Muhumaal nähtavalt üle 3 rahvusvahelises kanalis... Peamegi otsustama, mis saab edasi. Seni läks Tour de France´i programm läbi napilt, kas enam läheb? Vaatame, arutame. Tegelikult ainus koht, mis mõtlema paneb on see, kas ja kuipalju tuleb meil trahvi maksta selle eest, et me selle naljanumbri sisse ostsime ja nüüd temast lahti ütleme."