Millal te võtate esimese inimese uue erakonna juurde palgale?

Varem või hiljem on vaja kedagi palgale võtta, aga usun, et see on alles järgmine aasta. Alati on parem, kui inimesed, kes algatavad sellist ideelist ettevõtmist, nagu uue erakonna loomist, teevad seda oma vabast ajast. Ja neid inimesi on.

Kui palju peaks olema inimesi ja eelarvet aastas, et erakond käima saada?

See on nüüd küsimus, mille üle olen väga palju mõelnud. Euroopa kõige suuremad lennufirmad on Ryanair, Lufthansa ja Easy Jet. Odavlennuliinid on traditsionaalseid lennuliine väljalöömas. Inimestele on vaja lennata punktist A punkti B võimalikult odavalt ja on nõus loobuma mugavustest lennuajal ja ise teha check in.

Tahaks ka seda mõtlemist poliitikasse tuua. Kas on vaja valimiste eel kleepida terve Eesti täis plakateid valimisloosungitega? Kas on vaja, et kirjakastid ujuvad üle erakondade propagandamaterialist. Uue erakonna sõnum peab olema kergesti arusaadav ja tegelema Eesti riigi ja rahva kõige suuremate väljakutsetega, oleme siis parempoolsed või vasakpoolsed. Siin on vaja innovaatiliselt mõelda. Terve see projekt on algfaasis ja kõiki vastuseid veel ei ole. Vastus teie küsimusele on, et eelarvet ei ole veel tehtud, aga tehakse kindlasti.

Kas ja kui palju te kavatsete oma raha uude erakonda investeerida?

Jään teile vastuse võlgu. Hetkel panustan tööajaga ja mitte rahaga.

Kas te olete suheldes ettevõtjatega näinud huvi ja tahet uut erakonda rahastada?

Raha on juba pakutud. Täna ei ole meil ei erakonda ega MTÜd. On raske rahastada midagi, mida ei ole olemas. Olen öelnud potentsiaalsetele rahastajatele, et meelsasti võtan nendega uuesti ühendust hiljem. Raha läheb vaja. Kõige tähtsam on siin läbipaistvus. Rohkem kui ühel olemasoleval Eesti erakonnal on olnud puudulik läbipaistvus. Erakondade rahastamise skandaalid on tekitanud väga suurt umbusaldust poliitikute ja rahva vahel.

Kas turule tulevate erakondade jaoks peaks riik rohkem raha andma?

Ei ole selle üle eriti mõelnud, aga võrdse kohtlemise põhimõte peaks siin kehtima.