"Elektriraudtee 27. juulil kell 13:15 väljunud Kloogaranna festivalirong seiskus Sauel, jättes tuhanded (reisisaatja sõnul oli rongis vähemalt 1500 inimest) inimesed 40 minutiks rongi lõksu. Tahaks väga kuulda, mis oli selle seisaku põhjuseks, miks SOS-lülitile vajutades mitte keegi inimestega ei suhelnud ja kas tõesti puudub mehaaniline võimalus uksi avada?

Reisisaatja sõnul poleks hädaabi väljapääsu lüliti alla tõmbamisest kasu olnud, sest elektrit ei olnud ja uksed poleks niikuinii lahti tulnud.

Miks vedurijuht läbi sisetelefoni mitte midagi inimeste rahustamiseks ei öelnud?" tahab lugeja teada.

Elektriraudtee selgitab vaid viivitust

"Möödunud nädalavahetusel toimunud Kloogaranna Festivalile väljunud Kloogaranna rongidest esines ühel väljumisel ulatuslikum hilinemine.

Esmalt tuleb rõhutada, et kell 13:15 väljunud Tallinn - Kloogaranna rongi kasutas rekordiliselt palju inimesi - ainuüksi pileteid müüdi ligi 700 tükki.

Uue veeremi puhul on Elektriraudteel võimekus teenindada väljumisi kuni 8 vagunilise koosseisuga, ent hetkel on Elektriraudtee kasutuses 18 elektrirongist 8, mis kõik osalevad igapäevaselt liinitöös. Antud asjaolu tõttu ei olnud meil võimalik 27. juuli päevastel väljumistel kasutada pikendatud koosseise, mistõttu kõnealust väljumist teenindas 274 istekohaga koosseis.

Kuigi väljumine toimus tõrgeteta, hoiatas rongi parda-infosüsteem rongijuhti võimaliku rikkeohu eest, tulenevalt rongi suurest täituvusest.

Sauele jõudes otsustas rongijuht, et ta ei jätka sõitu enne, kui Elektriraudtee liikluskorraldusosakonda on teavitatud rongi pardasüsteemi kuvatud infost. Olles ka rongitootjaga tekkinud olukorra üle nõu pidanud, otsustas Elektriraudtee lubada rongijuhil jätkata sõitu, ent turvalisuse huvides piiras juht rongi kiirust tavapärase 120-ne asemel 60-nele.

Elektriraudtee vabandab tekkinud ebamugavuste pärast - ent saame lubada, et järgmistel üritustel on meil juba piisavalt koosseise, et ületäituvust ennetada, pikendades ronge vastavalt vajadusele.

Oleme koostöös rongitootjaga läbi töötamas antud rongi logiandmeid, et koostada möödunud sündmustest detailsem aruandlus," kommenteerib lugu Elektriraudtee müügi- ja turundusjuht Norbert Kaareste.

Miks ei lastud inimesi rongist välja ega seletatud neile, mis toimub, jääb praeguse seisuga ebaselgeks.

Galerii loo lõpus kujutab sama päeva õhtul kell 22:30 Tallinnasse tagasi sõitnud rongi, kus ruumi jagus kõigile.