"Trammi rööbasteed on tehniliselt rahuldavas seisukorras. Loomulikult me remondime neid jõudumööda lõikude kaupa, näiteks toimus trammitee kapitaalremont möödunud nädalavahetusel Maleva ja Kopli tänavate ristmikul. Suuremahulised infrastruktuuri renoveerimistööd seisavad ees kogu 4. trammiliini ulatuses seoses uute trammide saabumisega ja nendega alustatakse juba käesoleval nädalal," ütles AS Tallinna linnatranspordi avalike suhete juht Sirje Roht.

Eelmise laupäeva juhtumit, mil Ülemiste trammi lõpp-peatuses tramm rööbastelt maha sõitis, kommenteerib Roht nii:"Tramm sõitis rööbastelt maha puhtalt inimlikust eksitusest, kui pukseerima hakati rikkis trammi. Tegemist ei olnud liinil sõitvate, vaid kahe tühja trammiga. Ühel trammil tekkis tehniline rike ja teine tramm sõitis teda rööbasteelt ära pukseerima, et teistele trammidele teed vabastada."

"Trammi pukseeritakse ees tõugates ja et tegemist on 27 m pikkuste rööbassõidukitega, mis moodustavad kahe peale kokku koos ühenduslüliga 55 meetrise tandemi, ei näe trammijuhid sel ajal teineteist ning suhtlevad omavahel ainult raadio teel. Esimese, pukseeritava ehk lükatava trammi juht tegi mingil põhjusel juhtimisvõtte vea, mille tulemusena läks esimene tramm keskosaga rööbastelt välja," lisas Roht.

Tallinna linnatranspordi avalike suhete juhi sõnul on trammide rööbastelt väljasõitmise põhjused erinevad, kuid lisab et juhtumeid pole tegelikult olnud palju.

"Selline asi võib juhtuda mõnikord lõikudel, kus on lahtine rööbastee, mis ei ole ehitatud asfaldi ega pinnase sisse. Nendel lõikudel mõjutavad rööpaid nii ilmastik kui paljud muud tegurid. Kuuma ilmaga on paisumine nii suur, et rööpad lähevad mõõdust välja ja kõveraks. Eriti tundlikud on selle suhtes ümberehitatud madala keskosaga trammid, mille esimene ja tagumine alusvanker küll jälgivad muutuvat kõverust ning nende teljed on liikuvad, kuid madal keskosa on jäik," selgitas Roht Delfile.