Kui küsitlusfirmad teevad uuringut televiisori vaatamise ja raadio kuulamise kohta, siis vahel ajab see tulemuste teatamine muigama. Telekanalid panevad tavaliselt kõik huvitavamad saated eetrisse ühel ja samal kella-ajal ning vaatajal ei jää muud üle, kui sel ajal iga minutit televiisori pulti käes hoida ja vajutada kanalinuppu, et näha millises telekanalis parajasti põnevam saatelõik on. Kuidas saab siis sellisel juhul teha õiget ja õiglast küsitlust, et millist saadet vaataja rohkem vaatab, kui ta vaatab praktiliselt kõiki saateid üheaegselt?

Erinevaid totraid ja naljakaid küsitlusi ning uuringuid on tehtud teisigi. Nüüd siis uuriti, et millistes paikades on lootust rohkem tervena elada. Mida selline uuring rahvale annab?

Kas järgmisena uuritakse ka näiteks seda, et millisest rahvusest mees kõige enam seksib, kui tihti keegi mees või naine tegeleb eneserahuldamisega või kui tihti käiakse ööpäevas WC-s?

Enne valimisi antakse teada juba need nimed, kes on võitjad ning kui on tele-ekraanil mõni võistlussaade, siis antakse praktiliselt juba ette teada võitja nimi. Sellega agiteeritakse rahvast häält andma nii-öelda võitjaks kuulutatule.

Eks hea tahtmise korral annab välja nuputada igasuguseid totrusi, et mida rahvalt uurida ja siis sellest rahvast teavitada.