„Me oleme teinud palju tööd, et saavutada häid tulemusi,“ rääkis Palmer ETV saates „Kahekõne“. Ta lisas, et loodab, et see juhtub juba mais.

Palmer tõdes, et kui ajaloos tagasi vaadata, võiks Estonian Airi kahjumis süüdistada paljusid. Ta tõdes, et valiti vale tee, sest raske on välja ehitada vahejaama regioonis, kus on juba niigi palju ümberistumiskohti. Nüüd tuleb ettevõttel tema sõnul naasta punktist-punkti lennuliikluse juurde, millega ettevõte ka varem tegeles.

Samuti peab Estonian Air vähendama lennukitüüpe, sest ühesuguseid lennukeid on odavam üleval pidada. Estonian Air peab aga kuni 2015. aastani elama kahe lennukitüübiga.

Äri lihtsustamiseks jääb kolm hinnaklassi, viis liini lääne poole, mis on kasumlikud, ja liinid lähiriikidesse, mis Palmeri sõnul kasumlikud olla ei saa. Ta isiklikult paneks kinni ka Trondheimi lennuliini, kuid tõdes, et hetkel on see väikeses kasumis ja jääb alles.

„Püüan praegu muuta firma struktuuri,“ ütles Palmer. „Edasi on vaja leida partnerid, kellega teha koostööd, kes ostaks teenust sisse Estonian Airilt.“

Kõik spetsialiseeruvad ja Palmeri sõnul võiks Estonian Air olla ühe umbes 80 reisijakohaga lennukitüübiga suurfirmadele partner, nagu seda on regionaalsed lennufirmad USAs suurfirmadele.

Palmer ütles, et tema jaoks on Estonian Airi kahjumist välja toomine huvitav ülesanne, kus kasutada oma varasemaid teadmisi. Ta mainis, et on võitleja, kuid ei jää siia igavesti ja koolitab praegu inimesi, et keegi Eestist saaks juba tema ülesanded üle võtta. Oma palgaga, mis eestlastele palju kõneainet on pakkunud, on mees enda sõnul rahul.