„Märgistustöödele eelnevalt tuleb taastada talvel kahjustada saanud teekate,“ ütles Tallinna transpordiameti liikluskorralduse osakonna juht Talvo Rüütelmaa Delfile.

„Teekattemärgistustöödeks kasutatakse termoplastikut. Teekattemärgistust lõhuvad intensiivselt naastrehvid ja lumetõrje ning märgistuse vastupidavus on sõltuvalt kohtadest 1-3 aastat. Eelnevast tulenevalt on linnas praegu kohti, kus teekattemärgistus on kulunud ning vajab uuendamist,“ nentis ta.

Rüütelmaa sõnul peaks käesoleva aasta tööplaani kohaselt saama suurem osa Tallinnast korrektselt teekattemärgistusega kaetud.

Sel aastal alustatakse töödega 20. mail. Teekattemärgistuse uuendamise prioriteetideks on kulunud kohad üle linna peamagistraalidel, samuti ülekäigurajad.

Selleks, et liiklust võimalikult vähe häirida toimub teekattemärgistuse uuendamine öötundidel.

Lõppeval nädalal teatas Tallinna kommunaalamet , et löökaugud ja talvekahjustused on likvideerinud tänavatelt, kus liigub ühistransport, ning pidevalt tehakse hooldusremonti suure liikluskoormusega tänavatel.

Kommunaalameti juhataja Ain Valdmann ütles, et kui neli miljonit eurot on varsti teeremondiks juba kulutatud ja järgmised neli miljonit teede remondiks on tulemas lisaeelarvest, siis on põhjust optimistlikult tulevikku vaadata.

Valdmanni optimismi valguses maksab meenutada jaanuaris Eesti Päevalehe poolt tutvustatud Teede Tehnokeskuse ASi uuringut, mille kohaselt kuluks kehvas seisus magistraal- ja kõrvaltänavate remondiks kokku umbes 30 miljonit eurot.