Õlletootja reklaam on jamesbondilik ning luksuslikku elustiili propageeriv teos, kust ei puudu ei kiirkaatrid, luksuskellad ega ka kiired autod. Reklaami peategelaseks on kolmekümndendates härrasmees, kes "läheb ja võtab".

Kuid arusaamatuks jääb reklaamis see koht, kus ta sõidab punase sportautoga baari ette, läheb baari ja tellib endale uue Premium Extra.

Aga mis saab sportautost? Ta ju peab pärast sellega koju tagasi või kuskile edasi sõitma, sest see ei saa ju jääda lihtsalt baari juurde. Raske uskuda, et ta see sinna lihtsalt jääb.

Samuti on arusaamatu, miks teeb A. Le Coq sellise reklaami, kus näidatakse seda, et inimene sõidab autoga baari õlut jooma.

Eestlastel on niigi probleeme alkoholiga ning autoroolis joomine pole Eestis haruldane nähtus. Seega: milleks teha reklaame, kus on alkoholijoomine ja autosõit ühes stsenaariumis?

A. Le Coq: autosõitu ei seostata alkoholi tarbimisega

A. Le Coqi turundusjuhi Katrin Verniku sõnul on tore, kui eksponeeritavad reklaamid panevad kaasa elama ja reklaami lõppedes arendatakse reklaami sündmuste käiku ise edasi.

"Kõnealuse reklaami peategelase võimalik edasine käitumine toimub aga erinevate inimese peades erinevalt edasi ja seda ilmselt oma väärtushinnangute põhiselt," lisas ta.

Reklaamklipi tellija ja teostaja ei ole Verniku kinnitusel näinud lugeja poolt pakutud stsenaariumi sellist arengut ette ja pole loonud ka kirjeldatud seoseid.

"Peame kirjeldatud edasist arengut ja lugeja seoseid ülepakututeks. Kirjeldatud reklaamis ei näidata ega seostata autosõitu ja alkoholi tarbimist. Loodame, et maailmas erinevaid reklaame vaadates tekkivaid erinevaid mõtteid ei hakata panema ettevõtetega meelevaldsetesse seosesse," lausus ta.