Ajaleht kirjutas oma uurimusele viidates, et jalgrattaliiklus on suurlinnades kasvanud 1,5-3 protsenti aastas, Rotterdamis aga kuni viis protsenti, vahendab Dutch News.

Utrechtis on olukord nii hull, et inimesed võivad hakata jälle autodega tööl käima, ütles jalgratturite huve kaitsva liidu Fietserbond esindaja Wim Bot.

Jalgratastele mõeldud parkimiskohtade puuduse käes kannatavad eriti ülikoolilinnad.

Amsterdamis tahab linnavalitsus julgustada rohkemaid inimesi kasutama maa-aluseid jalgrattaparklaid, mis on tihti tühjad. Amsterdamis on hinnanguliselt 880 000 jalgratast ning alates 1990. aastast on nende kasutamine kasvanud 44 protsenti.

„Vanasti sai parkida oma ukse alla. Nüüd teavad inimesed, et kui nad lähevad linna, peavad nad parkima mujal. Ka jalgratturid peavad sellest teadlikud olema,“ ütles Amsterdami kesklinna linnaosa halduskogu esinaine Jeanine van Pinxteren.