Riigi 507 elektriautot läbivad kolm korda vähem kilomeetreid kui keskmine sõiduauto
Tänane Eesti Päevaleht kirjutab, et riigi 507 elektriautot läbivad kolm korda vähem kilomeetreid kui keskmine sõiduato. Loe artiklit siit.
Kui riigi palgal olevad töötajad elektriautosid ei kasuta, kas siis nendel masinatel üldse mõtet on? Mõned väljavõtted kommentaariumist:
Ämber
Plaan arendada elektriautode võrku Eestis on täielik ämber. Meie riigiisad on nagu väiksed lapsed mängides legomänge. Tulevik euroopas ja eriti põhja euroopas saab olla ainult hübriid ja vesinikautodel. Elektriautodega pole toimunud viimase 100 aasta jooksul mingit märkimisväärset arengut ja ei toimu lähimatel aastakümnetel samuti. Aku pole lahendus, see on lihtne teadlaste tõdemus.
1962
Raha tuulde loopimine tuleb juba päris hästi välja Estonian Air, elektriautod, EAS...
kujukas näide
Oravaparei mõtlemisest ja raha lagastamisest!
autoremondilukksepp
Küll aga ei seisa jõude 6 fossiilkütusel töötavat Nissan Patroli džiipi, mille saartekvootide kasutamise otsustajad Nissani autokonsernilt "kingituseks said".
Peeter
Kes selle projekti eest vastutab? Kas me peame alati kõik ebaõnnestunud projektid lõpuni kaasa mängima? Kindlasti oleks odavam see projekt kohe praegu lõpetada? Tunnistagem, et astuti ämbrisse ja see jama lõpetada. Pole ju võimalik, et majandusmehed arvutada ei oska. Ja raha sellest projektist peaks juba välja pumbatud olema, mistõttu jätkamishuvi puudub.
Ettepanek
Jõude seisvad autod võtta kasutusse riigikogulastele. Riigikogulased annavad ära oma uhked ja kallid kütuseröövlid, märgistavad oma elektriauto logoga "riigikogulane" ja hoiavad sellega kokku kümneid tuhandeid eurosid maksumaksja raha, mille eest saaks Eestimaa vaestel hambad korda teha.