Kuigi kommunaalkulud kerkivad suure kiirusega, siis on IRL-il endiselt avalikkusele meelde tuletamas oma valimislubadust kodukulude kontrolli all hoidmise kohta.

„IRL-i telereklaamid on tehtud ajal, kus erakonnal on omal algatusel väljapakutud leping valijatega, elektri- ja küttehind tõuseb ning konkurendid annavad oma parima, et seda kõike valijatele meelde tuletada,“ ütles Uudelepp Delfile.

„Järelikult ei jää lubaduse andjal üle muud, kui asuda fakte tõlgendama. Demokraatlike riikide propagandas on see tavaline - fakt on püha, tõlgendus vaba,“ jätkas ta.

„Nii rõhubki IRL oma telereklaamis peamiselt sellele, et vanemapension on kehtestatud, teatud tingimustele vastavatel tudengitel on edaspidi kõrgharidus tasuta ning kodualune maa on maksuvaba. Oma sõnumiga sobimatutest faktidest vaadatakse lihtsalt mööda,“ sõnas Uudelepp.
Selles, et reklaamid jooksevad valimiste vahelisel ajal, midagi erakordset Uudelepa hinnangul ei ole.

„Kui otsida sellest mingit märki, siis võib vast järeldada, et erakondadel on kukrud jälle kopsakamad. Masu ajal hoiti iga viimnegi veering valimiskampaania ajaks, nüüd aga jaksab IRL rõhutada, et on lepingu täitnud, ning Keskerakonnal paistab olevat raha nina alla hõõrumiseks, et ega ikka ei ole küll,“ lisas ta.

Uudelepa ütles, et opositsiooni asemel ta siiski ei loodaks, et sellised absurdimaigulised reklaamid valijaid pelutavad.

„Pigem vaadatakse, et IRL viskas elamislubadega äritsejad kohe välja, Reformierakond laskis oma rahaskandaalil pikalt praadida ja Keskerakond ei lase end idarahast või eestlaste ja eestluse väljasuremise apologeetidest üldse häirida. Selles kontekstis pole IRL-i positsioonil viga midagi. Reklaamid tulevad ja lähevad, paranoiad on palju püsivamad,“ selgitas ta.