Jänes 12.02.2013 14:43
Vaene politsei. See hakkab nüüd kuhjas igasuguseid auguväljakutseid saama. Samas kord on kord ning senikaua, kuni teeremont on kallim üksikute sõidukite remondist ilmselt midagi ei muutu. Minul endal on juba ammu kõriauguni sellest, et kaherealisel teel ei ole võimalik kummaski sõidureas sõita - vingerdad kord ühel kord teisel ning selle asemel, et tähelepanu oleks jalakäijatel või teistel sõidukitel, jõllitad asfaldiauke ja mõtled, et terve rehviga koju saaks. Liiklusohutus, myass. Moblaga lobisemine või purjus peaga sõitmine on oluliselt ohutum. Ahjaa, mille järgi tunda ära Tallinna tänaval liiklevat purjus juhti - ta sõidab sirgelt! Teised vingerdavad aukude vahel.

kodanik 12.02.2013 14:47
Ja kui tee augud su auto seal augu otsas liikumisvõimetuks ei tee, vaid lagundavad järkjärgult sinu auto veermikku, sildasid ja muid osi... siis kes need remondi/hoolduse kahjud hüvitab?

Jyri Mmyrzik 12.02.2013 14:52
Kui palju maksab "tasuta" ühistransport maksumaksjale? Kui palju need teed lõhuvad neid samu ühistrandspordivahendeid ja kui palju nende remondile seoses teeoludega raha läheb?
Täna viibisin pealinnas 7:45 kuni 11:30. Jala liikusin sellest ajast enamuse. Tahaksin linnavalitsuse kommentaatorilt võiasjatundjalt teada, millised on nõuded kõnniteedele. kas siis omaniku või üld. Selline libedus ja konarlikkus, ülekäigukohad on eluohtlikud jne. Kui vähendame autosid, peaks jalgsiliikumine olema turvaline mitte eluohtlik surmatants. Millised on MuPo võimalused omanikele nende kohustusi meeldetuletada? Millised on linna võimalused lepingutingumuste rikkujaid sanktsioneerida. Kirjutan sellest mitte ainult Tallinna kontekstis, vaid terves Eestis on kõnniteedega linnades suht täbarad olukorrad. Kuidas saaksid siis omavalitsused korrale kutsuda neid, kelle kohustuste hulka kõnnideede, ülekäigiradade ja teiste jalakäijatele mõeldud teede korrashoid? Kui mina oleksin kukkunud täna ja kondid murdnud, kui suureks oleks läinud teeomanikule tema lohakuse hind? Suureks. Kindlustatuna mina ei muretseks, aga kindlustus ei kingi kellelegi midagi.

Õnnetu autoomanik 12.02.2013 15:36
Selleks, et igast löökaugust läbi sõites veendud, kas on vigastus tekkinud või mitte peatan edaspidi sõiduki iga löökaugu juures. Täna sõitsin Järvevana teel läbi löökaugust - sõidukit ei pidanud kinni ja hiljem Sütiste teel haigla parklas avastasin, et velg on muljutud ja rehv tühi. Suure gigandiga ei suuda võidu joosta keegi. Võimatu on iga löökaugu juures peatuda ja kasvõi rehvid kontrollida - Tallinna liiklus seisaks. Veermiku kuludest Tallinnas ma ei räägigi. Kindlustus on Tallinnas kallim kui mujal, siis võika ka iga aasta veermiku remonti toetada.

leenu 12.02.2013 15:40
Aga kui Sõle ja Kolde ristmikul ülekäigurada ületades augus jalaluu murran, kas kutsun politsei või kiirabi ?

Nagu Põhja Koreas 12.02.2013 15:41
Tallinna tänavad pole veel kunagi nii hullud olnud kui nüüd. Aga pole hullu, küll Priit ja Siret oma ülistavate kommentaaridega kõik augud ära täidavad.
Soovitaksin ka tänavatele üles riputada suure juhi plakatid, siis ei pane auke tähele.

SEEGA 12.02.2013 16:02
tegelikult peaks politsei ja maanteamet enamike Tallinna teid kui ohtlikke sulgema :) kui teeolud ei vasta nõuetele, siis teed kinni. ka ühistranspordi jaoks ....

Twitter

Mart Kase ‏@martkase
Ei saa aru, et kuidas saab spordiala, mille pärast olümpiamängud loodi välja hääletada? Kuidagi kentsakas on nüüd vaadata tule süütamist jms

Raimo Poom ‏@RaimoPoom
Paavsti tagasiastumise beak'imise au sai Itaalia uudisteagentuur ANSA. Põhjus: reporter oskas ainsana ladina keelt, sai kõnest kohe aru.

Erki Must ‏@erkimust
Eks paavsti lahkumine ole seotud otsusega Twitteri konto luua. Elu on nüüd nii täidetud, et enam ei olnud jumalikeks ülesanneteks aega.

Gerrit Mäesalu ‏@gerritmaesalu
Huvitav millal viivad kindlustusettevõtted sisse löökaugu lisatasu. Probleem TLNs ju pikaajaline.

Andres Tropp ‏@andrestropp
Uurisin jälle ajalehte Pealinn. Ajalehe toimekatel töötajatel on väga head silmad, kuid Tallinna auklikud tänavad jäävad ikka silmade vahele

Genka ‏@PaksBasilio
Ootan pikkisilmi teivas-sööstlaskumise olümpiakavva lülitumist.