Tallinnas võis täna hommikul näha kaht plakatit, mis kuulutavad „Rahaahne nõid!! otsi endale uus kodu“ ja „Valelik madu!! Esmaspäevaks koli oma asjad välja“

Tõenäoliselt on tegemist turundusnipiga, mis oma robustsuses ja lihtsakoelisuses murdis nii sotsiaal- kui ka tavameedia voogudesse. Täna õhtuse seisuga ei ole ükski äriettevõte kampaania korraldamise eest vastutust avalikult enda peale võtnud.

„Põrkume siinkohal psühholoogilise tõsiasjaga. Ühest küljest tahab inimene olla väga konkreetne ja läkitada selle sõnumi n-ö oma nõiale või oma maole, aga ta ei saa panna tema näopilti, sest kuidas sa kasutad teise inimese näopilti ilma temalt luba küsimata. Ei saa panna ka solvangut, milleks võib pidada siis madu või nõida, ehkki nõid võib olla ju väga kaunis olend, seda võidakse käsitleda solvanguna. Siin tahetakse konkreetsust, aga avalikkuse žanr ei luba sellist konkreetsust,“ mõtiskles imagoloog ja reklaamiekspert Linnar Priimägi TV3 "Seitsmeste uudiste" kaamera ees.

„See on võõra kultuuripsühholoogia sissetung meie eluruumi. Linna tohime käsitleda oma enese eluruumina ja oleme saavutanud siin mitmeid kokkuleppeid, näiteks vanalinnas on teatud reklaamipiirangud. Mingisugune taktitunne…keegi pidi andma loa selleks, et niisugune asi üles pandaks, kui ta oleks siin huligaansete meetoditega paigaldatud, siis tuleks ta kohe maha võtta,“ leidis Priimägi.