"Seitsmest juhist kolm näitas suunamärguannet, kui tal oli kohustus seda teha," ütles Delfile transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa.

"Seitsmest kolm – ma saaks aru, kui oleks vastupidi [ehk suunda näitaks seitsmest neli]. Kui vaatasime, mis need põhjused on, siis reeglina oli üks käsi rooli peal ja teine mobiiliga kõrva juures," selgitas Rüütelmaa, et rikutakse kaht reeglit korraga. Rüütelmaa näeb selget seost tööpäeva alguses tööasjade korraldamise ja suunatule mitte näitamise vahel.

"Oli ka selliseid juhte, kes rõõmsalt vaatasid autost välja, kaks kätt rooli peal, ja lihtsalt ei näita suunda," lisas Rüütelmaa.

"Üks asi on reegli rikkumine, aga see inimene, kes jätab suunatule näitamata, ta seab ju ka ennast ohtu. Ta loob võimaliku avariiohtliku olukorra: ta hakkab sooritama pööret ja teised ei tea tema kavatsust," rõhutas Rüütelmaa. "Suunatule näitamata jätmine on tõsine rikkumine ja avarii põhjus."

Rüütelmaa usub, et kui inimesed teadvustaksid, et seavad oma tegevusega ka iseennast ohtu, siis näidataks ka suunatuld rohkem.