Suurtes teraskonteinerites on kõike alates televiisoritest kuni pehme mööbli ning elektritööriistadest kuni rõivasteni, vahendab Daily Mail.

Maailma suurima inimese loodud liikuva objekti mõõtmeid on raske tajuda. Laev on pikem kui suurim reisilaev Queen Mary 2 ja viis korda pikem kui suurim reisilennuk Airbus A380.

Marco Polo on esimene uue põlvkonna superlaevadest, mis peavad rahvusvahelise kaubanduse hammasrattad käimas hoidma. Laev võib pardale võtta üle 16 020 konteineri.

Lõuna-Koreas Daewoo laevatehases ehitatud laev on täis keskkonnasõbralikku tehnoloogiat, nagu näiteks elektrooniliselt kontrollitud mootor, mis kulutab vähem kütust. Marco Polo poolt õhku paisatavad CO2 kogused on palju väiksemad kui keskmisel kaubalaeval ning ballastvee käitlemise süsteem aitab vältida saastamist.

Konteinerlaevade mõõtmed on viimase 20 aasta jooksul pidevalt suurenenud. 1980. aastatel võttis keskmine laev pardale vaid 1600 konteinerit, kuid Marco Polol on see number kümnekordne. Enne Marco Polot oli suurim konteinerlaev 2006. aastal ehitatud Emma Mærsk, mis on võimeline vedama 15 550 konteinerit.

Järgmisel aastal valmib aga kaks uut laeva, mis kannavad samuti kuulsate maadeavastajate nimesid ning mis suudavad pardale võtta 18 000 konteinerit.