Eelmisel aastal võitis Rail Garant konkursi Muuga sadamasse uue konteinerterminali rajamiseks, seda otsust kaitses avalikkuses just Seli. See ajas vihaseks konkursil kaotanud Transiidikeskuse AS-i, mis on jätkanud võitlust Rail Garanti vastu. Nüüd pani Parts Seli vastutama tema soovitud terminali tegeliku valmimise eest, sest reaalselt mingit tegevust seal ei toimu.

"Ta peab jätkama Tallinna Sadama nõukogu esimehena vähemalt niikaua, kui uus konteinerterminal reaalselt töös on. Kui Seli lahkuks, tekiks kohe küsimus, kes siis Vene ettevõtte Rail Garant poolt rajatava terminali tähtaegse valmimise eest seisab," teatas Parts. Majandusministri sõnul peavad olema välditud ka kõik huvide konfliktid.

Nimelt valiti Tallinna Sadama nõukogu esimees Seli eelmisel nädalal Eesti Olümpiakomitee etteotsa. Kuna Tallinna Sadam on suur spordi sponsor, on tekkinud küsimus võimalikust huvide konfliktist.

"Huvide konflikt riigiettevõtete spondeerimisotsustes tuleb välistada ning selleks on üldkoosolekul piisavalt võimalusi," märkis Parts. Tallinna Sadama üldkoosolekuks on majandusminister ehk tema ise. 

"Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium analüüsib kõigi haldusala riigiettevõtete praegust sponsorlust ja vajadusel tuleb seda muuta. Arusaam, et Tallinna Sadam või ka teised riigiettevõtted võiks olla minikultuurikapitalid, on kurvastav ja kummastav. Äriühing ei pea kõike toetama, vaid tegema seda siis ja ainult siis, kui see on vajalik ettevõtte tegelike äriliste eesmärkide saavutamiseks," lisas Parts.

Eelmisel nädalal Eesti Olümpiakomitee presidendiks valitud Neinar Seli esitas Tallinna Sadama nõukogule avalduse taandada end ettevõtte sponsorlustaotluste läbivaatamise komisjonist.