"Pealtvaatajatel peab endal mõistus peas olema. Väliskurvis ei tohi seista, sest see on tehnikasport. Lisaks riski piiril sõitva juhi veale võib autol ratas alt lennata või pidurid üles öelda või mida iganes. Sellise riskiga peab arvestama ja publik peab olema turvalises kauguses."

"Autospordi (motospordi) harrastajatega võib küll õnnetusi juhtuda, seda välistada ei saa, aga spordiüritus tuleb organiseerida nii, et pealtvaatajate sattumine õnnetusse oleks välistatud. Aga, noh, see on suur töö, ja siis tõuseb piletihind kordades..."

"Pealtvaatajad olid ilusti nö turvaalas. Korraldaja oleks kaugemale pidand lindid ja aiad panema. Üks poiss jäi jalast ilma..."

"Vaadanud eile õhtul teleuudistes kaadreid rallist, siis juba tundus mulle katsete läbiviimise kohad ohtlikud! Kas peab kiiruskatse toimuma ka tänavatel majade vahel ja ka veel pimedas? Vaatasin kaadreid ja mõtlesin, et väike vääratus ja sõidetakse maja seina või aed pilbasteks! See, et publik kannatada sai, olenes ka ehk sellest, kus publik asus. Tihti on kannatanud ka ise süüdi kui trügitakse keelualasse! Kannatanutele siiski head paranemist!"

"Aga tead, see pole üldse esimene kord ja mitte ainult sellel rallil, otsi Youtube´is rallivideosid, rallil on pikk ajalugu ja on ohutumaid ning ohtlikumaid rallisid olnud. Linnakatse on rohkem show eesmärgil. Sellega on arvestatud, et võib kuskile otsa auto sõita. Ralli on nagu iga motosport, oht on alati kui pealtvaatajaid on, kuna ralli toimub siiski looduse rüpe ilma tehniliste turvaehitisteta peab mingi kompromissi alati tegema.

Loomulikult on esmane eeldus, et inimene ise ei lähe kohta, kus reaalne oht, aga kahjuks ei ole ralliraja ääres kunagi ohutut kohta, kui just mitme meetri kõrguse betoon seina taga, kus midagi ei näe...

Rallil käiakse raja ääres just sellepärast tihti vaatamas, et see ligidal olek annab asjale vürtsi. Mõnele on see elujõud, mis sellest rallimöllust tuleb, mõnele on lihtsalt vaheldus igavast igapäevatööst, üldiselt, ralli kui selline on siiski rahvasport, kuna igaühel on vahetu võimalus lemmikule kaasa elada nii remondialas kui raja ääres kiires kurvis, kus vilksamisi ligi 200km/h  võib auto mööda kihutada. Kuigi ringraja sport on ka põnev, siis fännile ja pealtvaatajale pole midagi lähedasemat kui ralli ja selle vahetu lähedus kogu asjale.

"Kui seda õnnetusevideot aeglaselt kruttida, on näha, et rallika rattad on välja keeratud. Arvaltavalt korrigeeriti rooli hetkel kui auto esiotsa õhus oli, kasvõi kergelt, seejärel auto enam juhitav pole. Aga ka publik oli korraldajate poolt liiga ligidale lubatud. Pargitud masinate ja raja vahel ei tohiks publikut olla sest puudub vajadusel võimalus tagasi hüpata. Õnnetu juhus tegelikult."