12-tonnised terastorud valmistati Saksamaal (140 000), Venemaal (50 000) ja Jaapanis (10 000), kust nad toimetati kahte tehasesse Läänemere rannikul, kus nad said betoonkatte, mis kahekordistas nende kaalu ning lisas stabiilsust ja ohutust merepõhja tarvis, teatab LNG World News.

Nord Streami keskkonnasõbraliku logistikakontseptsiooni peamine iseloomujoon oli viie strateegilise asetusega logistikakeskuse võrgustiku kasutamine. Need olid kaks betoonkattetehast (Soomes Kotkas ja Mukranis Saksamaal) ning kolm sorteerimiskeskust (Soomes Hankos ning Rootsis Slites ja Karlskronas), millest ükski ei asunud rohkem kui 100 meremiili kaugusel torujuhtme asupaigast. See võimaldas torusid vedanud laevadel teha reis paigalduslaeva juurde ja tagasi ühe päevaga.

Tooraine, torude betooniga katmine ja logistika läks kokku maksma umbes 650 miljonit eurot, millest 100 miljonit investeeriti betooniga katmise ja logistika infrastruktuuri. Need investeeringud mõjusid otseselt ja kaudselt positiivselt äritegevuse arengule ja tööhõivele kõigis viies logistikakeskuses.