Elektriraudtee kirjutab tollel teatel, et "Elektriraudtee püüab tagada senist liikluskvaliteeti läänesuunal, ent ei saa seda Eesti Raudtee tegevuse tõttu mõjutada". Too tegevus on raudteeremont, mille eesmärk on tagada tingimused uutele reisirongidele.

Eesti Raudtee avalike suhete juht Urmas Glase peab teates esitatud lähenemist kummaliseks, kuna tööd raudteel käivad selle nimel, et taristu oleks järgmisel aastal saabuvate uute reisirongide teenindamiseks kõige paremas võimalikus korras. "Sellises situatsioonis reisijatele öelda midagi sellises toonis tundub minu jaoks natuke kentsakas," rääkis Glase.

Glase nentis, et kuna ka Elektriraudtee teab hästi, miks remonti tehakse, siis võiks teki enda poole tõmbamise asemel koos selgitada, mida, miks ja kui kaua tehakse ning mis selle tulem on. Kellegi süüdistamise asemel tasuks Glase sõnul hoopis inimesi informeerida, et remonttöid tehakse nende nimel.

Remonttöödega on plaanitud lõpetada järgmise aasta detsembris. Glase kinnitusel saaks töid teha ka kiiremini, kuid selleks oleks vaja liiklus remonditavatel teedel seisma panna. "Meie sõltume ikkagi sellest, millisel tingimusel on reisijaveo tellija või operaator nõus seda tegema," selgitas Glase, et mida rohkem ronge sõidab, seda enam pikeneb remondiperiood.

Glase avaldas nördimust, et kuigi nii Eesti Raudtee kui ka Elektriraudtee on riigiettevõtted, siis tuleb siiski selgitusi anda teemal, miks nad omavahel kemplevad. "Edelaraudtee on eraettevõtte, samas nendega selliseid probleeme ei ole. Nendega anname infot käsikäes," ütles Glase, et selles valguses on ka Keila jaama üles pandud teade kahetsusväärne.

Elektriraudtee kommentaari pole Delfil saada õnnestunud.