„Näiteks kui tunni teemaks on Läänemeri, siis õpilane kiiresti kõbistab sellega ja otsib, kes seal elavad ja ütleb teistele ka,“ tõi Piibur näite, kuidas õpilaste infotehnoloogilisi vidinaid klassitunnis õppeeesmärkidel kasutada.

Piiburi sõnul tõstatub kindlasti kohe küsimus, kas õpilased teevad ikka tunnis oma nutitelefonide ja muude vidinatega seda, mida nad tegema peavad? Ta möönis, et loomulikult vaatavad mõned poisid selle vidinaga tagapingis paljaste naiste pilte, aga enne seda vidinat nad joonistasid neid pilte kaustikute tahakaanele.

Piibur leidis, et infotehnoloogilisi vahendeid kaasates on õpilaste tunnis kaasatöötamise tõenäosus oluliselt suurem kui ilma nendeta.

Hea Delfi lugeja, kas sinu või sinu lapse koolis tohib tunni ajal nutitelefone kasutada? Kas nõustud Pelgulinna gümnaasiumi direktoriga, et need aitavad õppimisele kaasa või leiad, et nutitelefonid peaksid jääma siiski koolivälisesse aega?

Ootame teie mõtteid aadressil rahvahaal@delfi.ee, kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat vormi ja postitada lugusid oma kasutajakonto alt. Igal nädalal jagame parimate lugude eest ka auhindu.