Kuna olen meessoost isik, siis ei ole mul sobilik endale soetada sellist kotti, pluusi või muud eset, mille peal ilutseb mõni nunnu kassipilt. Mul pole kodus mitte ühtegi Hello Kitty logoga asja. Niisiis pole mul Hello Kitty toodetega ka kogemusi. Ega ma nendest nunnudest koolikottidest ja riideesetest puudust ka ei tunne. Hello Kitty on ju ometi mõeldud väikestele tüdrukutele. Mind jätab see kassi logo tegelikult täiesti külmaks. Pealegi on see nunnu disain minu arust natuke isegi maitselage.

Ma pole kunagi ostnud Hello Kitty tooteid ei endale, sõpradele ega ka sugulastele. Mul pole selle roosa kassi vastu midagi, aga ma ei näe ka põhjust, miks ma seda logo nii väga armastama peaks. Pealegi ei saa ma aru inimestest, keda see logo väga võlub. On see kassi pilt siis moes?

Peab ütlema, et vahel on mood tõesti imelik. Kassi pilt peal ning kohe parem? Mina ostan kaupa ikka oma kogemusele toetudes. Milline jalatsifirma mind kõige paremini teeninud on, seda ajan taga ka järgmine kord, kui jalavarje vajan. Logod mind ei huvita. Kalleid kaubamärke ma taga ei aja. Samuti ei huvita mind väga mood. Isegi kui praegu on moes lillad T-särgid, ostan mina ikka rohelise. Ei saa mina sellest tänapäeva moest aru.

Nüüd siis ilmub ka maasika-vaarika maitseline Hello Kitty karastusjook. Kas me pole siis varem maasika-vaarika maitselist karastusjooki joonud? Ma arvan, et maitse on üsna tuttav. Tänapäeval on nii palju erinevaid karastusjooke, aga nad maitsevad ikka täpselt samamoodi.

Nii on ka energiajookide, kartulikrõpsude, šokolaaditahvlite, närimiskummide ja paljude paljude teiste asjadega. Turg on lihtsalt kasvanud nii suureks ja midagi täiesti uut ja unikaalset luua on peaaegu võimatu. Kui isegi suudetakse luua midagi sellist, mida maailm esimest korda näeb, siis järgneb sellele palju samasuguseid tooteid. Nagu oli iPadiga. Apple tegi iPadi, iPadi tabas tohutu edu ning iPad oli turul esimene omataoliste seast, aga varsti oli juba iga natuke nimekam elektroonikaseadmete tootja enda tahvelarvuti turule toonud, mis ei erinenud just palju iPadist. Näeme siis, kas A. Le Coq lööb oma roosa kiisukese karastusjoogiga läbi.

Ma isiklikult usun, et see jook saab vähemalt esimestel kuudel üsna populaarseks, sest uued tooted tõmbavad ikka algul inimesi ligi. Kõik tahavad ju midagi uut proovida. Aga kaua see müügiedu kestab? Ma prognoosin, et mitte väga kaua.

Mulle tundub, et enamikku inimestest jätab see logo täiesti külmaks. Hello Kitty kauplused on tavaliselt inimtühjad ja sama vana kaup seisab riiulitel ning kogub lihtsalt tolmu. Ei paista küll nagu Hello Kitty väga hästi müüks. Ma ei oska küll kuidagi seletada selle kaubamärgi populaarsust. Arvatavasti on ostjaskonnaks ikka noored tüdrukud, kellele see firma ka tegelikult mõeldud on. Samas võibolla ei ole see lihtsalt Eestis nii populaarne kui mujal maailmas.

Ikkagi tundub, et Hello Kitty on ka Eestis üsna menukas. Kui ta populaarne ei oleks, siis vaevalt hakataks tualettpaberit turule tooma. Tõesti, mida järgmiseks välja mõeldakse? Huvitav, kas Hello Kitty jõuab ka varsti sigaretipakkidele ja alkohoolsetele jookidele... Mine sa hullu tea. Tahaks küll näha, kas tõesti keegi ostab seda Hello Kitty tualettpaberit. Hello Kitty märk peal ja hind ka kohe kaks korda kallim kui tavalisel tualettpaberil. Mõned inimesed isegi koguvad Hello Kitty asju. Kui tõesti rahaga muud peale ei ole hakata, siis miks ka mitte. Kuniks neid kogujaid jagub, õitseb ka Hello Kitty äri.

Aga kas Hello Kitty logoga asjad on siis lihtsalt nunnud või on nad ka vastupidavad, töökindlad ja mugavavad? Seda ei oska ma küll öelda. Kaldun arvama, et mitte. Kassipilt peale ja küll ta müüb. Algul oli Hello Kitty ju vaid Sanrio kompanii omand. Nüüd lisavad seda oma toodetele juba kõik.

Ega midagi, ostke kui meeldib, ei mina keela ega käse. Lihtsalt ei saa ma, puupea sellele pihta, mis selles kaubamärgis nii erilist on.