Muidugi saan aru, et reklaamitakse uusi tooteid ning bussifirmad saavad selle eest raha nagu saadakse ka tele- ja internetireklaamide eest.

Arvamusi on küll erinevaid, aga vahepeal jääb tõesti mulje, et kõikvõimalikud firmad üritavad võistelda, kes saab kõige rohkem reklaame levitada.

Mõnikord, kui istun bussis ühe suvalise pingi või tooli peale, sest ometigi on nad ju ühesugused, siis ma lihtsalt ei näe aknast välja, kuna suurema osa sellest katab reklaam või logo. Kui on väikegi vahe, kus välja vaadata, siis seal ees on kardinad.

Muidugi on hea öelda, et otsi uus istekoht või vaata kuhu istud, aga tüütu on ka kohta valida - kõik nad on ju ühesugused.

Minu meelest võiksid tulevikus olla reklaamivabad bussid, sest selle ruumiga saaks midagi kasulikumat ette võtta. Reklaamid võiksid eksisteerida kas telekas, internetis, raadios või kuskil muus kohas.