Vitsuti sõnul ei seisa uue liikluskorralduse elluviimine aga ainult Tallinna linna taga, sest ringtee trass ei hõlma ainult linna administratiivterritooriumi.

"Kuni majandusministeeriumis valitseb seisukoht, et Tallinna jaoks midagi ei tehta, mis Keskerakonnale populaarsust võiks juurde tuua, ei liigu see idee paigast. Ka ühistranspordi radade arvu suurendamine on palju räägitud vana idee, iseasi kuidas sellest operatiivselt teavitada," ütles Vitsut Delfile.

Mis puudutab IRL-i ja sotside plaani kutsuda seoses ühistranspordi korraldamisega seotud segadustega kokku erakorraline linnavolikogu istung, ütles Vitsut, et ühistranspordi küsimuste arutamiseks volikogu erakorralisel istungil peaks olema tehtud eeltöö komisjonides või linnamajanduse komisjonis.

"Seda näeb ette nii KOKS kui ka Tallinna linnavolikogu töökord. Ilma eeltööta muutuks volikogu istung lihtsalt üheks enese eksponeerimise ürituseks, ega annaks tallinlastele mingit lisaväärtust. Ühistranspordi teema arutamine volikogus on kavas sügisel, siis kui tuleb langetada otsus järgmisest aastast tasuta ühistranspordile ülemineku osas," ütles Vitsut.

"Ühistransport väärib kindlasti sisulist arutelu, sest see on valdkond, mis puudutab kõikki inimesi - ka neid kes ühistransporti ei kasuta," sõnas Vitsut.