Muuli sõnul on tegemist poliitilise joonimisega. „Linnapeale iseloomulikult suudab ta vindi nii üle keerata, et see on lihtsalt uskumatu,“ sõnas Muuli ja meenutas, et kui oli suur tööpuudus, suutis linnavalitsus rivistada inimesi lauluväljakule pikka rivisse külmetama ning panna nad kõigi poolt pilatud ametisse, et näidata, kui tähtis üritus see poliitiliselt oli.

Muuli sõnul võiks suure osa kesklinnast tegelikult teha autovabaks. „See, mis praegu tehakse, on täielik jama, hoolimata sellest, et seda tehakse ühistranspordi arendamise sildi all,“ lausus ta.

Ajakirjanikud ei uskunud, et linnapea Edgar Savisaar ise neid bussiradu kaardile tõmbab, aga transpordiametile on ilmselt antud poliitiline korraldus joonida bussiradu igale poole, kuhu võimalik.

Samosti sõnul on tegelikult selge, miks linnavalitsus ei tegele reaalselt ühistranspordiga. „Selle põhjus on lihtne, linna eelrve ei kannata välja uute busside ostu ega täiendavate trammiliinide rajamist ega olemasolevate pikendamist, vaid bussiradade joonimise kannatab linnaeelarve välja,“ rääkis Samost.

Ajakirjanikud leidsid, et tegemist on Savisaare valimiskampaaniaga, sest bussiradade üle diskuteerida on lihtsam kui vastata küsimustele Tallinna linna korruptsioonitaseme kohta. Ka püsib bussiradade teema iseenesest kõigi suul.