"Ürituse ülipopulaarsus oli üllatiseks nii meile kui TV3-le," ütles Delfile Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. 


"Olime kindlad, et müüme fännitooteid terve augusti, reaalsus oli see, et need said otsa juba fännitunni alguseks. Mis on iseenesest tore, sest kogu müügilt saadav tulu läks Pelgulinna sünnitusmaja heaks ja kôik kohaletulnud tegid heateo."

"Kättemaksukontori" fenomeniks on asjaolu, et sealt leiavad midagi enda jaoks väga erinevad inimesed, sõnas Ostov. "Kes naudib vaimukat dialoogi ja suurepärast näitlejatööd, kes elab kaasa mõrvalugude lahendamisele."

Ta tõdes, et fännipäevale tulnud varateismelised ilmselt imetlevad eelkôige Häidit ja Marioni - nende riietumisstiilist kuni maailmapildini. "Jääb üle vaid loota, et sarja sisse kirjutatud huumorist ikka alati aru saadakse."

Igal juhul on tegemist fenomeniga, mida ühegi muu telesarjaga seoses vist küll varem tekkinud ei ole, lisas ta.

Reedene fännipidu pole aga viimane. "Fänniüritus Tartus on TV3-ga kokku lepitud. Eks kindlasti oskame nüüd rahva huvi teades seda sujuvamalt korraldada, et fännidel rohkem ruumi oleks. Heategevustooteid tuleb lähiajal müügile juurde ka Tallinna Kaubamajja, anname sellest kindlasti teada."