Töötajatel palutakse sisekirjas kõik pakid parim enne kuupäevaga 29.07.2012 pärast avamist köögis üle kontrollida ning võõrkehad salatist eemaldada, kuid mitte salatid müügilt kõrvaldada.

Veterinaar- ja toiduameti toiduosakonna piimahügieeni peaspetsialist Edward Sooba kinnitas täna hommikul Delfile, et veterinaar- ja toiduametisse pole ühtegi sellealast vihjet jõudnud.

"Loomulikult ei ole see normaalne. Ussikesed ei tohi värske salati sees olla ja peab tegema kõik selleks, et neid seal ei oleks," kommenteeris Sooba juhtumit.

Taolist salatit ei või Sooba sõnul isegi pärast ussikeste eemaldamist anda klientidele.

Veterinaar- ja toiduamet soovitab inimestel sellist toitu mitte tarbida ning ametit juhtunust informeerida.

"Loomulikult uurime juhtumit, kui on konkreetne kaebus ning teada, kus selline olukord tekkis ja siis reageerime," lisas Sooba.

Kümned lugejad on täna saatnud Delfile samasisulise vihje lubadusega salatit mitte enam süüa.

Baltimaade arendusdirektori Ieva Salmela kinnitusel on toodete kvaliteet Hesburgeri jaoks väga oluline.

"Samuti on oluline jääsalati kvaliteet. Me kontrollime toormaterjali regulaarselt laboris, et kindlustada oma toodete kõrge kvaliteet," kinnitas Salmela Delfile.

"Kuna jääsalat on looduslik toode, mis kasvab põllul, võibki seetõttu mõnikord esineda kvaliteediprobleeme. Igal juhul kontrollitakse salatit hoolikalt ning seejärel see pestakse, kuivatatakse ja pakendatakse," lisas Salmela.

"Oleme oma toodete kvaliteedi suhtes väga ettevaatlikud ning mõnikord tahame restoranis teha topeltkontrolli, mis juhtus ka konkreetse juhtumi puhul," sõnas Salmela.