Lennufirma selgitas, et tahtis oma kliente paremini teenindada neid paremini tundes, lisades teenindusele rohkem isikliku puudutuse tunnet. "Tunne mind" nimeline programm kasutab Google'i pildiotsingut, et leida reisijatest pilte, et teenindajad saaksid nende poole pöörduda, kirjutas London Evening Standard.

Samuti otsitakse reisijate kohta infot BA andmebaasidest, et teada saada, kas eelmistel lendudel oli probleeme, nagu hilinemisi, et olla valmis vabandama.

BA kliendianalüüsi üksuse juht Jo Boswell lausus, et uuel programmil on tohutult uusi võimalusi. "Me üritame põhimõtteliselt matkida äratundmise tunnet, kui sind su lemmikrestorani sisenedes tervitatakse, kuid meie puhul teevad seda tuhanded klienditeenindajad miljonite klientide suhtes."

Privaatsuse eest võitlejaid uudis ei rõõmustanud. "Mis ajast tähendab lennupileti ostmine su lennufirmale õiguse andmist sinu kohta internetist andmete kogumiseks," küsis privaatsuse eest võitleva organisatsiooni Big Brother Watch juht Nick Pickles.

Kui lennufirmad tahavad oma klientide kohta infot, võiksid nad seda küsida, soovitas Pickles.