Tahaksin rääkida "superteenindusest", mida enam ei arvanudki kohata.
Ostsin nimelt kevadiseks rehvivahetuseks voucheri firmasse TranspordiArst. Broneerisin teisipäeval aja reedeks ja sain viimase!. Siis mõtlesin, et näed kui populaarne koht, aga nüüd pärast eilset kogemust selgub, et asi on hoopis saamatuses.

Jõudsin mina 5 minutit enne broneeritud aega kohale, näidati, et peale seeesolevat autot saate. Sellel oli vist mingi jama, ühte velge ei saadud kätte, aga selle 15 minuti jooksul, mis mina ootasin, ei tehtud selle auto juures mitte midagi. Mehed käisid ainult väljas suitsu tegemas ja tulid korda-mööda kontorist kohvitopsid käes. MIna ootasin sellel ajal õues vihma käes, hiljem kodulehelt nägin, et seal oli ooteruum ka, aga seda mulle küll ei pakutud.

Lõpuks sai mul isu otsa ja läksin küsisin siis ülemuse moodi vingus näoga onu käest: "Ei tea, kas saab täna rehvid vahetatud või jääb homse peale?" (oleks vist pidanud õrnemalt lähenema hilisemat arvestades). Taevas, kus onu vihastas! "Mida te õiendate, kast teate kui palju rehvivahetus aega võtab!"

Mina vastu: "Tean küll, Kummimehes 13 minutit!" Olin sügisel seal vahetanud ja kuna nad tõesti kiiresti tegid, vaatasin naljapärast kella.

Tema: "Minge siis sinna!"

"Lähen ka, aga enne sooviksin raha tagasi."

"Mitte midagi te ei saa, tulge esmaspäeval, siis räägime ja kui teil närvid korras pole, ärge tulge siia!"

Et nagu mismõttes? Ma ei tea, kas julgengi enam naisterahvana seda raha küsima minna.

Siit moraal - vouceri võib osta ainult tuttavasse kohta ja ma oleksin olnud nõus ootama, hetkel kuskile kiiret ei olnud, aga see suhtumine oli pehmelt öeldes kummaline, ma ei sadanud ju uksest sisse ega nõudnud kohest teenindamist.