„Antud hetkel kaalub uurimine saadud materjalide põhjal lennuõnnetuse kõige tõenäolisema põhjusena loobumist jäätumisvastase töötluse läbiviimisest,“ ütles Markin Interfaxile BNS-i vahendusel.

Ta osutas, et seda versiooni toetavad ka tunnistajate ütlused, kelle sõnul „pidanuks nad neid töid 2. aprillil tegema“, ning lennujaama videosalvestised.

„Samas pean enneaegseks rääkida katastroofi täpsetest põhjustest ja – seda enam – süüdlaste nimetamist. Selleks tuleb läbi viia kogu uurimistoimingute kompleks, muu hulgas saada keerukate ekspertiiside ja niinimetatud mustade kastide dešifreerimise tulemused,“ toonitas ta.

Tjumeni lähistelt Roštšino lennujaamast Surgutti suundunud lennuk ATR-72, mis kuulus lennufirmale UTair, kukkus alla esmaspäeva hommikul veidi pärast õhkutõusmist ja kadus radariekraanidelt kell 5.35 Moskva aja järgi (Eesti aja järgi kell 4.35).

Õnnetuses hukkus 31 inimest, kaasa arvatud lennuki meeskond. Kõigi 12 ellujäänu seisund on üliraske.