Pärast fotode ja teadete esialgset uurimist paistab, et buss sõitis pikas paremkurvis esirattaga vastu äärekivi. Äärekivi lõppes aga äkki ja ilma selle vastusurveta kaldus buss umbes 50 meetri pikkusse taskusse tee paremas ääres, vahendab De Telegraaf.

„Enne kui jõuab hakata tagasi keerama, on esimesed 15-20 meetrit juba möödas,“ ütles Hübner. Tasku lõpus on paremal pool võimas betoonsein. Seda rammis bussijuht umbes 50 kilomeetrise tunnikiirusega, nii võib järeldada tekkinud vigastustest.

Hübneri sõnul oleks pidanud kogu tunneli ulatuses olema teepiirded. Lisaks sellele oleks pidanud tasku järel olema kiirenduslõik. „Tasku alguses ja lõpus oleks pidanud olema vähemalt kahekordne teepiire,“ ütles Hübner.

Tunnelit testiti 2005. aastal ja see kiideti igati heaks.