24.01.2012, 23:18
Tartu tudeng tegi "Kalevipojast" arvutimängu
FOTO:
Arvutimängude loomist ja disainimist õpetav kursus kestab Inglismaal ligi kolm aastat, Tartu ülikooli arvutiteaduste instituudis viidi samasugune õpetus läbi esmakordselt ja muu hulgas valmis seal ka "Kalevipojast" inspireeritud mäng.
Tartus kestis kursus neli kuud ja valmis saadi neli mängu, vahendas ERR Uudised "Aktuaalset kaamerat".
Tartu ülikooli IT-tudengite loodud arvutimängu "'Sohni: Teine teekond allmaailma" idee pärineb rahvuseeposest "Kalevipoeg". Mängu programmeerijale Erich Erstule, kes isegi näeb Kalevipoja moodi välja, tuli idee sõjaväes teenides ning algselt tahtis ta teha ajutut märulimängu.
"Ma tahtsin teha märulimängu ja mõtlesin, et kuskohas Kalevipoeg kõige rohkem märulit kohtas. Ma vaatasin originaaeeposest pealkirjade nimesid ja juba nägin, et lahing põrgulistega ja nägin, et seal on tõesti palju võitlust võrreldes teistega," selgitas Erstu.