"Kodanikuühiskond on kuum teema," kirjutas Randpere. "Samas on konkreetseid edulugusid selles vallas vähe. Hingusele on läinud ka portaalid, kus inimesed ise seadusloomega oleks saanud tegeleda."

Et kodaniku arvamust arvestada, kutsub ta kõiki üles kommenteerima oma seinapostitust ja kirjutama sinna oma ettepankuid, kuidas peaks muutma liiklusseadust.

Randpere ise pakub mitu punkti, kuidas liikluseadust muuta.

Teed ületades ratas käekõrval

Randpere keelaks jalgratturitel tee ületamise jalgrattalt maha tulemata, mis tähendab, et jalgrattur peaks teed ületama ratas käekõrval.

Teise muudatusena lubaks ta paremalt poolt möödasõidu pärisuunas kahe või enama sõidurajaga teedel.

Randpere teeb ka ettepaneku tühistada kehtivas seaduses lõik, mis sätestab, et juht ei tohi tiheda liikluse korral, kui kõik sõidurajad on ühtlaselt koormatud, ees sõitvatest sõidukitest mööda sõita.

Ta annaks õiguse ligelda ühissõiduki rajal sõiduautol, milles lisaks juhile on vähemlat kaks kaasreisijat. Lisaks annaks ta ATV juhtimise õiguse ka mootorratta juhi lubade omanikule. Praegu saab ATVd juhtida ainult B-kategoori lubade omanik.

Rohkem objektiivseid kriteeriume

Üldise soovitusena teeb Randpere ettepaneku tugineda seaduses objektiivsetele kriteeriumitele. Tema hinnangul on praeguses seaduse liiga palju hinnangulisi kriteeriumi, mis jätavad liiga palju võimalusi hindaja omavoliks. Näitena toob ta sellised sõnastused nagu „jalakäija tavakiirus“, „ühtlaselt koormatud“ ja „oluliselt raskendatud“.

Samas manitseb Randpere inimesi, et nad keskenduks uute ideede genereerimisele, mitte üksteise ettepanekute materdamisele.

"Ma ei saa muidugi lubada, et kõigist teie mõtetest seadusemuudatus saab, aga ma luban, et mõistlikud ideed viin riigikokku ja proovin neile seal muudatuse tegemiseks vajalikku toetust saada," kirjutas Randpere. "Kui see õnnestub, oleme koos killukese kodanikuühiskonda loonud."