Poodnikud on nutikad ning võtavad kasutusele kõikvõimalikke nippe selleks, et ostjaid rohkem raha kulutama meelitada.

Selleks paigutatakse näiteks lastele mõeldud maiustusi ja mänguasju nende silmade kõrgusele, muusika valitakse rahulik ja lõõgastav, et ostja samm aeglustuks ning ta võtaks rohkem aega valikuga tutvumiseks, sissekäigu juurde paigutatakse mänguasjad, et lapsevanemad seal koos põnnidega võimalikult kaua aega veedaks, valgustus sätitakse võimalikult ahvatlevaks jne.

Hea lugeja, kirjuta meile, milliseid ostjate püüdmise nippe sa veel tead?

Ootame teie mõtteid meiliaadressidel rahvahaal@delfi.ee ja naistekas@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia!