Jõgi möönis, et programm meenutab pudru ja kapsaid ning samuti on kulutused sellise kuulajate hulka arvestades suured. Raadio 2 kuulab veidi üle 100 000 inimese ning aastas kulub programmi tootmiseks üle poole miljoni euro. Jõgi tõi võrdluseks, et Elmarit kuulab ligi 300 000 inimest ning selle tootmine maksab 400 000 eurot. "Raadio 2 on kallis programm," kinnitas ta.

Küsimusele, mida ta teeks Raadio 2 peatoimetaja asemel, et kuulajate kahanemine peatada, vastas Jõgi: "Tuleb kirjeldada raadio eesmärk ning sihtgrupp. Keeruline on teha raadiot kõigile arvestades praegust tihedat konkurentsi."

Äsja avaldati värske raadiojaamade kuulatavuse uuring, millest selgub, et Raadio 2 kuulajaskond on langenud rekordiliselt madalale. Kui tippajal seitse aastat tagasi kuulas Raadio 250 000 inimest, siis nüüdseks on see number kahanenud veidi enam kui 100 000 kuulajani.

AS Trio LSL alustas tegevust 1992. aastal Raadio Kuku loomisega. Täna on Triost saanud suurim raadiogrupp Eestis, mis annab 31 sagedusel eetrisse 6 raadiojaama, millest neli (Kuku, Elmar, Uuno ja Spin FM) on eestikeelsed ning kaks (Raadio 100FM ja Dinamit FM) venekeelsed.