Kui seitse aastat tagasi kuulas Raadio 2 ligi 250 000 inimest, siis nüüdseks on kuulajate hulk kahanenud 102 000 inimeseni.
"102 000 kuulajat on üllatav - muidugi on kurb, kui kuulatavus langeb," ütles ta, ent selgitas siis, et languse taga on mitmed põhjused.

Esiteks langeb kuulajate hulk suvel alati.

Teise olulise põhjusena tõi Allikmaa välja kanali kontseptsiooni muutuse - kui varem keskenduti muusikale, siis nüüd on palju rohkem jutusaateid. Samuti ei lasta ainult TOP 40 lugusid, vaid eetris kõlab palju uut muusikat ja palju Eesti muusikat.

Kolmas põhjus, miks kuulajate hulk väheneb, on Allikmaa sõnul see, et Raadio 2 asemel kuulatakse enam Vikerraadiot. "Selles mõttes pole me kuulajaid kaotanud, nad on lihtsalt kolinud ühest ERRi kanalilt teise," märkis ta.

Allikmaa ütles, et ehkki kuulajate hulk on langenud, oli kontseptsiooni muutus õigustatud.

Raadio 2 tegemine maksab 512 000 eurot aastas. "Programm ei ole odav," tõdes Allikmaa, ent rõhutas, et tegu on kvaliteetse programmiga.

Raadio 2 on Eesti Raadio programm, mis alustas tegutsemist 1993. aastal ning pakub BBC Radio 1 eeskujul nooremale kuulajaskonnale suunatud programmi. Raadio 2-l on "õhtune vöönd", mille põhirõhk on alternatiivmuusikal.

Raadio 2 peatoimetaja on Heidy Purga.