On äraütlematagi selge, et tsekid kui tavalised paberiribad jõuavad tihtilugu prügikasti, ent ostetud kauba jaoks oleks seda taas varsti vaja, sest tänapäeva kvaliteet Eestis müüdavatel kaupadel on ahastama panevalt madal. Kingakonts kulub kohe tükkideks või hakkab saapa küljes liikuma, sandaalidel tulevad rihmad lahti, saabastel ja tänavajalatsitel voolab vett igast küljest sisse, kusjuures ma ei ei räägi mingist väiksest nurgatagusest poest ostetud kaubast, vaid suuremates kaubanduskeskustes asuvatest filiaalidest.

Nii jõuabki kätte aeg, kui oleks taas uusi vaja, kuigi möödunud on kõigest 2-4 kuud ja garantii veel kehtib. Mind huvitab aga see, kui paljud inimesed on garantiist jalatsitele ja riietele üldse teadlikud, sest tegelikult on kviitungi allservas info garantii kohta küll täiesti olemas, aga olen pannud tähele, et inimesed viskavad selle kiiresti lähimasse prügikasti.

Teiseks tean inimesi, kes pigem maksavad uuesti mitukümmend või rohkem eurot, kui hakkavad katkise kaubaga tagasi poodi minema.

Kusjuures, kui ise asju garantiisse viin, siis alati vaatavad teenindajad nii minu kui ka teiste tagasitoojate peale altkulmu ja kuidagi üldse ei soovi neid vastu võtta.

Pildilt on näha ühe jalatsikaupluse toode: konts hakkas liikuma peale kolme nädalat kasutamist ja vähem kui kuuajaga tuli see üldse ära. Õnneks sain kingad ära vahetada, aga ega need uued ka paremad ei olnud ning rohkem ma sealt ei osta.