Ei.

Kõige pealt tuli kinoklubi reklaam, kus teate-ju-küll-see-staarjuuksur ja mingi tšikk kogelevad, et “tead, me saame…”… Kinoklubi fänniks! Igal juhul sai mu kaheksa-aastane poeg asjast täpselt aru ja sosistas: “Mina arvasin, et ta on rase.”

Edasi tuli Tuborgi õlle reklaam ja siis lendas üle ekraani võimas rallikas… See oli Red Bulli reklaam. Ja siis tuli ekraanile kenitlev Kerli Kõiv, kes esitles oma uut videot ja saatis saali nilbe õhusuudluse… ja keegi ei kahtle, et selle video peaosas on kahtlemata seksapiilsus. Poisid muidugi vaatasid, silmad krillis.

Kui Rapuntsel lõpuks meie ette astus, oleks filmi pidanud kestma juba 14 minutit — kui uskuda pileti peal kellaaega.

Ma ei tea. Mul on tunne, et ma edaspidi ei taha lapsi kinno viia… Sest mulle tundub, et Coca Cola Plaza ei hooli oma väikesest vaatajast ja tema lapsevanemast. Ta ei hinda oma külalise aega ega eakohast maailma.