AVALDA ARVAMUST: Kas Eesti restoranides käitutakse kliendiga halvasti?
Saates "Õhtusöök viiele" märkis üks osalistest, tippkokk Meelis Jääger, et Eesti restoranides käitutakse klientidega väga inetult. Näiteks tehakse toidu ülejääkidest uut toitu. Jäägeri sõnul võib ühte rooga serveerida lausa kolm korda!
Kas oled halva kohtlemise ja uueks tehtud ülejääkide osaliseks saanud?
Hea lugeja, kas oled Eesti toitlustusasutustes saanud halva või hea kohtlemise osaliseks? Näiteks oled päevasupi sees ära tundud eilse päevaprae või saanud lauale midagi muud ootamatut?
Avalda oma arvamust kommentaariumis. Pikemad arvamuslood võid saata meiliaadressile rahvahaal@delfi.ee. Kui registreerid end rahvaajakirjanikuks, võid eriti hea loo või foto eest saada ka tunnustatud ning võita preemia! Kasutada võib ka lehe vasakul servas olevat Rahva Hääle vormi.