Kui aastal 2005 näidati kümne kuu vältel 54 tundi alkoreklaame, siis tänavu on sama aja vältel alkoholi reklaamitud 123 tundi. Tänavune napsureklaami maht televisioonis on üldse viimase viie aasta kõrgeim - mullu näidati kümne kuu vältel teles 88 tundi alkoreklaame, aasta varem 112 tundi, aastal 2007 99 tundi ja aastal 2006 71 tundi.

Kogu alkoreklaamist enamuse moodustavad õlle ja viina reklaamid. Õlut reklaamiti 26 protsendil kordadest ja viina 25 protsendil juhtudest. Kange alkoholi - viina, rummi, brändi, likööri ja viski - reklaam moodustab kogu alkoreklaamist 38 protsenti.

Tervise arengu instituut korraldas täna Tallinnas avaliku seminari "Alkohol - terviseks? Alkoholi mõjud tervisele ja alkoholireklaami mõjud tarbimisele".