"Euroga seoses tuleb väga palju samme astuda, mis ei pruugi kõik väga populaared olla. Ja kui me vaatame ka seda, et esimestel päevadel, kasvõi vahetamisega seotud küsimused - tõenäoliselt tekib mingisuguseid tõrkeid, need tuuakse ajakirjanduse ette," ütles saatejuht Lauri Hussar.

"Need on kolm kuud vastu valimisi, siis tekib ikkagi hinnasurve, ajalehed võivad ümardada oma hindasid ülespoole, ükskõik mis. Ühesõnaga - mngisugune inflatsiooniline surve tekib nii või teisiti. Ja sellisel juhul öeldakse, et vaadake, mis euro kaasa tõi, euro tõi kaasa ainult hinnatõusu, aga tööpuuduse vähenemist endaga kaasa ei toonud," lisas ta.

Seega euro lülitamine valimisvankri ette ja ainult euro kasutamine valimisvankri ees on Hussari sõnul selline asi, mis valimistel võidule ei vii.

Urmet Kook lisas, et märksa olulisem teema, millega valimistel läbi lüüa on tööpuudus.