Mõte on siis selles, et kuna Silja Tallinkile maha müüdud sai, siis on perkeleen virolaiset vallutanud sisuliselt kogu Soome ja Eesti vahelise laevaliikluse. Miks Eckerö aga Viking Line (mille soomlus on sama vaieldav nagu Eckerö enda oma, mõlemad on Ahvenamaa firmad) XPRSi laevaks ei pea, seda ma ei oska öelda.

Fakt aga on, et ajad on ikka totaalselt muutunud. Kunagi pidid eestlased häbenema Soome parvlaevade kõrval mängupaadi mulje jätnud Georg Otsa pärast või liisima Estonia taolisi kulunud tööloomi. Nüüd on osad vahetunud.

Samal ajal, kui Eesti firma veab reisijaid mugavate, kiirete, kaasaegsete ning liiklemissuutlike laevadega, kujutab "ainuke soome laev Tallinna" endast roostetatavat, haisvat ning pidevalt jäässe kinni sõitvat karpi.