“Tänaseks pole enam mingi uudis, et inimesed vaatavad aina enam videoid ja telesaateid internetist, mitte pelgalt televiisorist. Televisioon ja internet lähenevad teineteisele kukesammul. Kaugel pole päev, kui pole enam võimalik teha vahet, kas inimene vaatab arvutist telekat või vastupidi, telekast internetti.
avamisega liigub Delfi televisioonile lähemale,” ütles Delfi sisujuht Kerttu Metsar.

Delfi.TV uudiseid toodab Delfi videouudiste meeskond. Ka Delfi.TV lehe kujundus on televiisorlik — leht on ühe ekraani kõrgune, musta taustaga ning videoid mängitakse ühes statsionaarses aknas.

Delfi.TV videomeeskonna juhi Ester Vaitmaa sõnul koondab Delfi.TV enda alla nii mõnusamad muusikasündmused kui ka esinduslikumad catwalk´id. Delfi tõsisemat poolt esindab aga Delfi videoarvamus ning tehnika rubriigis olevad teadus- ja autouudised.

Delfi.TV disaini eeskujud on kvaliteetajalehtede New York Timesi, CNN ja Reutersi veebikeskkondade videoleheküljed.

Delfi videomeeskond on töötanud ühe aasta, tootes videolõike viiele portaalile: Delfi.ee, Rus.delfi.ee, Publik.ee, Forte.ee ning Weekend.ee). Delfi videomeeskond teeb koostööd ka teiste Ekspress Grupi väljaannetega, tootes videosisu nii Eesti Ekspressi veebiväljaandele kui ka Eesti Päevalehe muusikaportaalile melu.ee.

AS Delfi haldab 13 internetiportaali: kuus portaali Eestis (www.delfi.ee, rus.delfi.ee, publik.ee, forte.ee, noorteportaal Kuut.ee ja Weekend.ee), kolm portaali Lätis (delfi.lv,rus.delfi.lv ja mango.lv) ja Leedus (delfi.lt, ru.delfi.lt,klubas.lt ) ning uudisportaal Ukrainas (www.delfi.ua). Päevas külastab Delfi internetilehekülgi ligi 900 000 inimest. Kokku on Delfil ca 2,5 miljonit kasutajat. Eestis külastab Delfit TNS Emori Gallup e-Ratings viimase uuringu andmeil igapäevaselt 212 000 inimest. Kokku on Delfil Eestis ligi 600 000 kasutajat.