Lisaks pakub Publik telekavasid, Eesti suurimat Kuhu Minna? ürituste andmebaasi, horoskoopi, mänge, nalju ja e-kaartide saatmise võimalust.

Delfi juhatuse esimehe Andrus Raudsalu sõnul on internetikasutajatel kasvav huvi just meelelahutusvaldkonna vastu. “Et seda valdkonda paremini eristada otsustasime täiendada senist Delfi Ajaviite rubriiki ning esitleda seda uue internetikeskkonna ja kaubamärgi Publik näol.”

“Publik soovib olla käepärane ka mobiiltelefonide kasutajaile, kes üha rohkem kasutavad internetti. Selle jaoks on tehtud eraldi mobiiliversioon Publikust, mis asub internetiaadressil m.publik.ee,” ütles Raudsalu.

Delfi peatoimetaja Tõnu Pedaru sõnul pöörab Publik senisest suuremat tähelepanu kultuuri kajastamisele. Selleks alustab täna uus kultuuriuudiste rubriik, mille avalooks on online intervjuu maestro Eri Klasiga.

Sellel suvel on Delfi avanud meelelahutusportaalid kõigis kolmes Balti riigis. Lätis alustas juulis tegutsemist Mango.lv ja Leedus juunis Klubas.lt.

AS Delfi haldab 12 internetiportaali: viis portaali Eestis (www.delfi.ee,rus.delfi.ee , publik.ee,Weekend.ee ja noorteportaal Kuut.ee, kolm portaali Lätis (delfi.lv,rus.delfi.lv ja mango.lv) ja Leedus (delfi.lt, ru.delfi.lt,klubas.lt ) ning uudisportaal Ukrainas (www.delfi.ua).

Päevas külastab Delfi internetilehekülgi ligi 900 000 inimest. Kokku on Delfil ca 2,5 miljonit kasutajat. Eestis külastab Delfit igapäevaselt 230 000 inimest ja kokku on Delfil Eestis ligi 600 000 kasutajat.