Ööl vastu 12. septembrit hädamaandus Vilniuses streikivate ratastega SASi lend SK2748, mis pidi sõiduplaani järgi viima reisijaid Kopenhaagenist hoopis Palangasse. Kõik 52 reisijat pääsesid eluga, kuid suurem õnnetus oli lennukompaniid tabanud mõned päevad varem — 9. septembril tuvastasid telikuga seotud probleemid Kopenhaagenist Taani väikelinna Aalborgi suunduva Dash 8-400 juhid.

Kuigi hädamaandudes võeti kasutusele erilised turvaabinõud — SASi piloodid pumpasid välja liigse kütuse, suunasid reisijaid välja propelleri juurde jäävatest ohtlikest ridadest ning tiirutasid lennuvälja kohal seni, kuni tuletõrje end valmis pani — juhtus maandudes kardetu: 69 reisijaga lennumasina parempoolne telik murdus mõned sekundid pärast maandumisraja puudutamist.

Parempoolsele tiivale toetudes edasi lohiseva lennuki purunev propeller paiskas õhku killupilve, seejärel tegi õhusõiduk järsu pöörde, kihutas rajalt välja ja süttis. Kuigi lennuk läheb mahakandmisele, lõppes õnnetus SASile suhteliselt hästi — viga sai vaid viis inimest.

SAS on Dash 8-Q400 lennukeid kasutanud paljudel liinidel, sealhulgas Tallinn-Stockholm marsruudil. Pikemaist liinidest on selle lennukiga lennatud näiteks Zürichisse ja London City lennujaama.

Paraku pole Kanada päritolu lennukimargi kasutamine SASile varemgi probleemivaba olnud. Oktoobris 2000 tühistas SAS kõik Dash 8-Q400 lennud mõõteriistu kimbutanud häirete tõttu, uued probleemid sundisid seda tüüpi lennukeid maale jääma veebruaris 2001. Jaanuaris 2002 jättis SAS ära kõik Dash 8-Q400 lennud telikutes avastatud pragude tõttu.