Ministeeriumi teatel analüüsiti algselt helisalvestit Lõuna-Koreas ja kui leiti, et andmed puuduvad, saadeti see USA riikliku transpordiohutuse ameti laboratooriumi, vahendab Reuters.

Musta kasti salvestusseadmete abil kogutakse andmeid õhusõiduki süsteemide kohta lennu ajal ja pilootide suhtluse kohta piloodikabiinis.

Lõuna-Korea uurijad on varem öelnud, et lennuandmete ja piloodikabiini helisalvestid on võtmetähtsusega lennuõnnetuse põhjuse väljaselgitamisel. Uurimise käigus kasutatakse ka teisi olemasolevaid andmeid.

Õnnetust uurivad võimud kavatsevad analüüsida, mis põhjustas mustade kastide salvestamise lõpetamise, teatas ministeerium avalduses.

Endine transpordiministeeriumi õnnetuste uurija Sim Jai-dong ütles, et musta kasti andmete puudumine otsustavate viimaste minutite kohta oli üllatav ja viitab sellele, et kogu toide, sealhulgas varutoide, võis katkeda.

Lennufirma Jeju Airi lennuk, mille pardal oli 181 inimest, saabus 29. detsembril Taist Bangkokist Lõuna-Koreasse Muani rahvusvahelisse lennujaama.

Maandumine aga ebaõnnestus ja lennuk paiskus maandumisrajalt välja vastu betoontara ning süttis seejärel leekidesse. Ellu jäi vaid kaks meeskonnaliiget, kes istusid lennuki tagumises otsas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena