Kell 9 suletakse Turu tänav lõigus Jõe tn – Aida tn. Lisaks autodele ei tohi nimetatud ajavahemikul selles lõigus liikuda ka jalakäijad ega ratturid. Ohuala ulatub ka Emajõe ja Anne kanali vahelisele alale. Ohuala piirid tähistatakse piirdelintidega ning alal hoolitsevad turvalisuse ja ohutuse eest Foruse turvatöötajad.

Ajutine liikumisteekond on marsruudil Jõe – Aleksandri – Aida ja vastupidi. Aida tänaval (Turu – Aleksandri lõigus) ja Aleksandri tänaval (Aida – Jõe lõigus) on sellel ajavahemikul keelatud peatumine ja parkimine. Aida – Aleksandri ja Aleksandri – Lina ristmikul asuvad reguleerijad, kes aitavad liiklust korraldada. Sõpruse sillalt tulijad saavad kesklinna suunal liikuda Kalevi tänava kaudu.

Tartu vana katlamaja korsten

Kõik bussiliinid, mis peavad läbima Turu tänava Jõe – Aida vahelist lõiku, lähevad kell 9–12 ümbersõidule marsruudil Jõe – Aleksandri – Aida ja vastupidi. Jõe peatus paigaldatakse ajutiselt Aleksandri tänavale Aleksandri pubi ette ja Aida peatus paigaldatakse ajutiselt Aida tänavale (Aida – Turu ristmiku lähistele).

Korstna varistamisest valmivad peatöövõtjal videod, mis tehakse hiljem avalikult kättesaadavaks ning huvilistel on sündmust võimalik järele vaadata kodust lahkumata. Korstna varistamist saab ohutult jälgida ka Anne kanali supelrannas, kus on korstnale hea vaade. Sündmus on vaadeldav ühtlasi Sõpruse sillalt.

Varistamistööde piirkonnas on keelatud droonide lennutamine.

Korstna varistamise töö on tellinud Turu 18 kinnistu omanik OÜ Giga Investeeringud ettevõttelt OÜ Emajõeruum, langetuse ettevalmistööd teeb Valbest OÜ, lõhkamise viib läbi Spark & Stone Concept. Ohuala piiramise ja liikluskorralduse eest vastutab Forus.

Endise katlamaja alale on kavandatud katlamaja kvartal elu- ja ärihoonetega.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena