Möödunud nädalal (18.–24. mai) suurenesid pea kõikide erakondade Facebooki reklaamidega seotud kulutused. Kui veel nädal varem näitas reklaamiteek vaevu 1000 euroni küündivaid summasid, siis nüüd leidus vaid üks erakond, kes nii suurt summat ei panustanud, ja selleks on Keskerakond.

Enim raha kulutas möödunud nädalal EKRE, kelle kampaania kogusumma ulatus 6019 euroni. Sellest suurim osa, reklaamiteegi andmetel 3500–4000 eurot, läks Martin Helme kandidatuuri reklaamimisele.

EKRE järel kulutas enim Eesti 200, kes maksis Facebooki reklaamide eest kokku veidi alla 3500 euro. Nad on ostnud arvukamalt reklaame, kuid kulutanud suurima summa erakonda üldiselt reklaamivale postitusele. Selle alla on neil läinud ümmarguselt tuhat eurot.

Eelmiste ülevaadete suurim kulutaja Isamaa platseerus möödunud nädalal kolmandale kohale, olles kulutanud kampaaniale 3283 eurot. Enim kulus Riho Terrase lehel ilmunud reklaamidele, hinnangute järgi 1200 eurot.

Olenevalt sellest, kui kaua postitused üleval on ja kui mitu Facebooki kasutajat seda näeb, suureneb reklaamiostja kulu. Seega võib näiteks nädalane reklaamide arv olla suurem, kuid kulutatud summa väiksem ja vastupidi. Delfi iganädalane ülevaade Facebooki reklaamikuludest liidab kokku erakonna ja selle kandidaatide nädalased kulutused.