Tamsalu elaniku Katre eilehommikune töölesõit Tallinnasse võttis koomilise pöörde. „Teadsin, et rongi asemel pidi tulema asendusbuss, aga kui see oli veerand tundi hilinenud, helistasin Elroni infoliinile,“ rääkis ta. Elroni klienditeenindjal aga polnud aimugi, miks asendusbuss hilineb. „Ta vastas umbes nii, et ega meie ka siin ei tea, kus see buss on ja ta ei osanud ka öelda, kas Tapal ootab rong hilineva bussi ära või ei,“ sõnas Katre.

Õnneks peatselt pärast seda buss saabus. „Piletimüüja selgitas reisijatele, et buss hilines, kuna bussjuht eksis teelt,“ vahendas Katre. Asi oli piletimüüja sõnutsi selles, et bussijuhil ei olnud marsruuti, mida mööda ta sõitma peaks ega ka ühtki gps-iga varustatud seadet, millega ise teed leida, nii et ta endale võõras piirkonnas sõites lihtsalt eksis ära.