Erakond Isamaa on kulutanud kõige rohkem just oma esikandidaatide reklaamidele: Urmas Reinsalu ja Jüri Ratase reklaamidele kulus möödunud nädalal 3120 eurot, mis moodustab Facebookis kulutatud reklaamirahast üle poole.

Möödunud nädala teine suurim kulutaja oli Sotsiaaldemokraatlik Erakond, kes kulutas enda erakonna ja kandidaatide reklaamimiseks 1482 eurot. Meta reklaamiteegis olevast infost nähtub, et SDE ostetud reklaamid keskenduvad peamiselt Katri Raigile ja Marina Kaljurannale. Raiki reklaamitakse ka venekeelsete postitustega.

SDE-le järgnes reklaamiraha kasutamise poolest erakond Eesti 200, kes kulutas 1352 eurot. 16. mail lükkasid nad käima järgmise kampaania, mille postitustes on iga kandidaadi kohta käiv video.

Ülejäänud erakonnad ostsid reklaami küll vähem, kuid nende reklaamid on veel aktiivsed. See tähendab, et olenevalt sellest, kui paljudeni ostetud postitused edaspidi jõuavad, võivad nende kulutused suureneda. Eesti Konservatiivne Rahvaerakond on ostnud erakonna lehele kõigest kaks reklaami, kuid nende haare on üsna suur, mistõttu on nendele kulutatud summa kopsakas.