Keegi viga ei saanud ja lennuk naasis ohutult Denveri rahvusvahelisele lennuväljale, kus maandus kohaliku aja järgi umbes kell 8.15, vahendab Reuters.

Houstoni Hobby lennuväljale lendama pidanud lennuk, mille pardal oli 135 reisijat ja kuus meeskonnaliiget, tõusis umbes 3140 meetri kõrgusele ja naasis 25 minutit pärast õhku tõusmist.

Lennuk võeti FAA andmetel kasutusele 2015. aasta juunis.

Boeing on sattunud karmi kriitika alla pärast seda, kui Alaska Airlinesi uuel 737 MAX 9-l lendas 5. jaanuaril 4875 meetri kõrgusel küljest uks.

FAA jättis seda tüüpi lennukid mitmeks nädalaks maa peale, keelas Boeingul suurendada MAX-ide tootmismahte ja andis käsu koostada 90 päeva jooksul põhjalik plaan „süsteemsete kvaliteedikontrolli probleemide“ lahendamiseks.

Boeingu tootmine langes alla maksimaalse 38 MAX-i kuus, mida FAA lubab. USA justiitsministeerium algatas kriminaaljuurdluse.

Detsembris pakkus FAA pärast 2018. aasta Southwest Airlinesi surmaga lõppenud ventilaatorilaba intsidenti mootoriruumi kontrollimiste ja komponentide asendamiste kohtustuslikuks muutmist lennukitel Boeing 737 NG. Lennufirmad peaksid kontrollima ja asendama mootorikatte teatud komponendid 2028. aasta juuliks. USA rahvuslik transpordiohutuse amet (NTSB) kutsus Boeingut 2019. aastal mootorikatte struktuuri muutma.

FAA uurib ka teisi Southwest Airlinesi Boeingute mootoriprobleeme.

Neljapäeval katkestas 737-800 Texases Lubbocki lennuväljal õhkutõusu ja ruleeris tagasi väravasse. Meeskond teatas mootoriprobleemidest.

25. märtsil naasis Southwest Airlinesi 737 Texases Austini lennuväljale pärast võimalikust mootoriprobleemist teatamist.

22. märtsil naasis Southwest Airlinesi 737-800 Fort Lauderdale’i lennuväljale. Meeskond teatas taas mootoriprobleemist.